ophalen camper

17 juli 2015 - Sidney, Canada

Na een paar dagen zonder wifi, een paar updaten

na 2 dagen vancouver was het de rijd om de camper op te halen, na de uitleg konden  we op pad naar de ferry om de oversteek te maken naar vancouver eiland. We kregen van veel  mensen tips om naar toe te gaan. willen we dar allemaal doen moeten we hier wel 3 maanden blijven dat gaat niet lukken. We zien wel wat we tegen komen.

We hebbenvoordat we naar de ferry nog wat eerste boodschappen gedaan want we hadden tijd genoeg om de boot te halen.

De boottocht van 1,5 uur was prachtig tussen de eilanden door we hadden prachtig weer en hierdoor veel uitzicht. Op vancouvereiland aangekomen was het een klein stukje rijden naar camping  oceaanside. een camping vlakbij de oceaan.

Eerst de camper maar een beetje ingericht zodat alles een plek heeft voor de komende weken.

's avonds nog even aan de wandel geweest op het strand, met een prachtige zonsondergang. Dit was echt genieten. We hebben nu het gevoel dat de vakantie echt is begonnen. Want Vancouver is het tegenovergestelde van deze omgeving, het is lekker relaxed.

Gr han Petra en kids

1. Gerdie: