Wells Gray

25 juli 2015 - Wells Grey Park Clearwater, Canada

Na een paar dagen rijden, konden we vandaag bij komen van  de kilometers en een dag genieten van de natuur van Wells Gray. Vanmorgen naar een paar watervallen geweest, de mooiste was de Helmken Falls. De omgeving is werkelijk prachtig, het water van de Clearwater River is ongelofelijk helder, de rivier doet zijn naam eer aan. Er stroomt dit jaar minder water door de rivier, dit komt omdat er deze winter veel minder sneeuw is gevallen en door de droge zomer.

vanmiddag hebben we een drijftocht gemaakt met een raft, een rustig tocht over het water. Tijdens de tocht moesten er een aantal mensen uit de raft om onze gids Travis te helpen de raft door het ondiepe water te trekken. We hebben een aantal kingfishers gezien, een vogeltje dat lijkt op onze ijsvogel. Ze vliegen rakelings over het water dat is een prachtig om te zien. even verder zagen we een grote Bald Eagel op een tak zitten, wat een schitterende vogel. We hebben allemaal genoten van deze tocht ondanks dat we onder weg nog een beetje regen kregen

aan het einde van de middag nog wat inkopen gedaan en toen snel naar de camping, daar wilde we even barbecuen dat ging niet lukken, het begon nu echt te regenen zelfs met een klap onweer.

morgen rijden we naar Jasper een rit van ca 300 km

groetjes Han Petra en kids

1. Judith:
    26 juli 2015
    Hey buurtjes, wat een mooie foto's! We vinden het erg om zo een beetje op de hoogte te blijven van jullie avontuur! Hier in Breezand gaat alles prima.
    Fijne vakantie nog!
    Groetjes Arjan, Judith & Teun.
  2. Afra:
    26 juli 2015
    Hoi weinig tekst maar erg mooie foto's.Lekker bij tanken en genieten veel plezier groetjes
  3. Afra:
    26 juli 2015
    hoi mooie foto's prachtige natuur. lekker bij komen op de camping en ik zie uit naar het vervolg. groetjes
  4. Fam van schie:
    26 juli 2015
    zo nu het volledige verhaal gister was de wifi slecht
  5. Mathe:
    28 juli 2015
    Hoi Fam van Schie,
    En jullie dachten dat je in de noord nog ruimte had ??
    mooi verhaal en omgeving geniet er nog van !!!
    grtjes Mathe